calm like a bomb

Igår kändes bara konstigt. Det kändes som jag var den enda som sa ett ord till alla på hela kvällen, och Sabina då. Jag försökte vara social och skämta men då blev det bara pinsam tystnad. Jag kanske försökte för mkt, men annars var det ju bara helt tyst och helt skum stämning! Jag försökte iaf.. mer kan jag inte göra.
Nu börjar allt kännas riktigt skumt och fel.

Vad ska man göra om man gör allt för en person men inte får någon respons?


Mamma och pappa hade fest igår, jag ville inte vara hemma. Lilli hämtade mig så vi tankade, hämtade Robin som skulle på fest och köpte koppar på maxi som vi skulle ha på vägen till Linda, Ni förstår, vi gick heela vägen till Linda. Jävlar vilken tid det tog, mer än en timme. När vi kom fram bestämde vi oss för att sätta på en läskig skräckfilm. Men var den läskig? nej. Ännu en såndär zombie-film. Tar dom aldrig slut? Iofs brukar dom vara lite underhållande, men denna var bara seg.

När jag kom hem hade mamma och pappa fortfarande sina gäster här, så jag var tvungen att sitta där nere och vara social en stund. Men jag var så trött och ville bara gå upp och sova. Tillslut lyckades jag dra mig ifrån dom och gick upp och läste lite innan jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0