drömmarnas land

Inatt fick jag inte så  jättemycket mer sömn än igår. Det var nästan omöjligt att hålla ögonen öppna på historialektionen. På bussen hem somnade jag nästan med en gång och sov hela vägen hem. Drömde mig bort till Spanien när jag hade solen på mig.

Jag kan inte sluta tänka på den underbara resan, längtar så mycket att jag pissar på mig. Vill åka NU! Sen ska det bli så roligt att åka till Norge och träffa alla också. Ska antagligen träffa Axel så snart som möjligt och lära känna honom lite mer. Än så länge har vi snackat massor på msn och facebook. Men skulle vara roligt att träffa honom på riktigt innan Norge också. Vi pratar om att spela biljard på henriksberg med några av hans och mina kompisar.

Nu måste jag gå ner och laga nåt käk. Sen blir det att sitta med projektrapporten i några timmar till.



Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Nej vi bor på var sitt håll. Det är bäst så! Skönt också! :)

2009-03-26 @ 13:49:15
URL: http://hnavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0