för utmattad för att sova

Guud vilken lång och seg dag. Stannade hemma från skolan idag. Jag var vaken till 6 eller något imorse för kunde verkligen inte somna. Lilli och Linda skulle stanna hemma så då sket jag i det också. Vet inte vad det är med mig nuförtiden. Men sover som en stock hos Richard, helvete.

Fick mig iaf ett par våfflor till lunch, underbart. Sedan har jag bara legat och glott i taket i min säng, suttit lite vid datorn och snackat med Axel, min blivande arbetskamrat. Hur trevlig som hellst ju! Och vi är läskigt lika på många sätt.
Jag måste börja promenera så ofta som möjligt, för jag gör inget på dagarna som tröttar ut mig ordentligt, jag är bara slö, men inte fysikt trött. Måste sluta dricka te på kvällarna och istället dricka varm oboy eller nåt. Det är tydligen bra att dricka innan man ska sova.

Det här börjar bli riktigt jobbigt. Jag lägger mig varje kväll och känner mig helt utmattad, men kan inte somna. Jag ligger i flera timmar och bara vrider och vänder. Tillslut blir jag bara förbannad och sätter på tvn ist. Nu är det ju som viktigast att jag kommer upp till skolan.

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Usch då, men snart är det slut på läxor! :) Jag mår ganska bra, börjar bli små sjuk :/ Ikväll var jag med M sedan inget spciellt. du då?

2009-03-24 @ 21:12:15
URL: http://hnavas.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

åh tack snälla! jag blir så glad när jag gör er läsare nöjda! :)

2009-03-25 @ 20:46:53
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0