I'm back

Jag känner mig 10 kg lättare, en tyngd lyftes från mina axlar igår.

Jag träffade Linda och vi gick en promenad i hjuvik och pratade om allt möjligt. Så härligt att äntligen ha fått prata ut ordentligt med min bästa vän. Jag mår bra igen. Jag hoppas att hon mår bättre också. Idag vaknade jag med ett leende på läpparna och flög ur sängen direkt. Och jag sov som en stock för första gången på länge :)

Igår blev ju inte riktigt som planerat, inte i fredags heller. Det var någon som ljög för att slippa träffa oss. Det värsta jag vet är folk som är oärliga och gör saker bakom ryggen på en. Varför inte bara säga sanningen? Varför skulle jag blivit sur för sanningen? Jag bestämmer inte vad mina kompisar får och inte får göra. Herregud. Gör vad fan du vill! Vad tror du om mig egentligen? Att jag skulle säga "Nej så får du inte göra!"?

Vissa är svårare än andra att förstå sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0