Kvinnan som faller när de andra står.

Jag vet inte vad det var med mig igår, men jag var helt slut. Helt slut! Jag gick runt som en zombie här hemma och kunde knappt prata. Min kropp fungerade men hjärnan var avstängd, läskigt! Linda ringde och ville att jag skulle komma till henne, men jag orkade verkligen inte gå. Hon orkade inte gå hit heller så det blev inte mycket med det ;) Jag kollade på Coupling som är sjukt roligt och fnissade lite med mig själv, jag lagade en god middag och satt för mig själv hela kvällen. Det var faktiskt rätt skönt att vara själv en hel kväll för en gångs skull. Jag la mig vid halv elva och somnade på en gång, men vem tror ni inte ringer halv 2 på natten? En packad Marcus som inte ens visste vad klockan var. Han var på fest och alla hade deckat utan han. "Mannen som står när de andra faller", brukar han kalla sig, antar att det stämmer bra då. Vi pratade ett bra tag och när vi la på så kunde jag ju självklart inte somna...

Nu ska jag äta bacon och ägg. Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0