lördag utan action

Jag sitter hos Richard och väntar på att han ska komma hem. Vid tio imorse åkte han iväg för att göra ett jobb för en kompis. Hoppas han kommer hem innan jag måste åka igen.

Igår kom Linda och Lilli hem till mig när jag precis hade ätit middag. Vi skulle ju egentligen gått ut men alla var panka så vi tar det antagligen nästa helg eller en annan helg. Jag var rätt seg igår endå. Ist blev det att vi kollade på realityserie efter realityserie på MTV. Vi släckte alla ljusen och tände stearinljus och drack te. Men tvn fick vara på ;) Satt där och skrattade åt ingenting jag vet inte hur länge.
Sedan åkte vi ut på en sväng i torslanda, livrädda.. för ingenting. Ett par gånger skrek jag så högt så Lindas trumhinna gick sönder och ett par gånger slängde jag mig från baksätet till Lindas knä i framsätet. Vi trodde att någon i vit klänning och blekt ansikte skulle springa rakt ut i vägen eller att the grudge skulle komma krypandes framför bilen. Fråga inte varför.
Lilli släppte mig hos Richard, som var rätt packad när jag kom. Han hade haft middag hemma. Han deckade ganska snabbt i sängen, ovanligt.... Inget action för mig.. Jaja, bara en hel vecka tills nästa helg.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Killar asså, när man vill knulla så vill dom sova. När man vill sova vill dom knulla och det blir alltid som de vill xD

2009-03-29 @ 23:52:42
URL: http://lindamariastenhill.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hahahaha, exakt!!!

2009-03-30 @ 14:43:38
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Hej!

Allt bra med dig? :)

2009-03-31 @ 20:03:46
URL: http://hnavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0