Manlighetstest

Förra måndagen tog jag och Lilli oss hela vägen till skolan för att hitta en lapp på dörren där det stod att lektionen var inställd. Denna veckan står den lektionen inte ens med på schemat. Jag ger betyg MVG till våra lärare som är bäst på att informera sina elever när vi ska och när vi inte ska ha lektioner. Jag ger Anita Pärsson en rakhyvel för... för att hon behöver det. Det ska jag, Linda och Lilli ge henne på studenten, anonymt såklart.

Åt helvete med denna jävla skolan, varför valde jag skiten?

Jaja, igår var mys. Jag, Linda, Lilli, Marcus och Niklas var hos Lilli och såg på Borat och knödde i sängen igen. Marcus gillade inte Borat, men jag kände allt hur han fnissade där jag låg med huvudet vilandes på hans mage. Vid 22 drog vi hem till Linda och satte oss i gillestugan. Vi bestämde oss för att sjunga kareoke, men killarna som är så dåliga förlorare blir bara förbannade när dom inte vinner, så det fick vi lägga ner efter ett tag. Då skulle killarna visa sina skills, för att visa något dom var bra på, antar jag. Jag la mig på Niklas och Lilli la sig på Marcus och dom började göra armhävningar. Dom är inte dåliga alltså.

Antar att jag är ledig idag då, så jag går ner och gör mig en riktigt god frukost nu.

Kommentarer
Postat av: Niklas

haha, jag var väl inte dålig förlorare/vinnare på singstar :S jag gjorde ju mitt bästa, mer kan man inte göra :D " något vi är bra på "... vi är bra på mycket :D

2009-03-02 @ 17:41:30
Postat av: Hannah

Jag syftade mer på Marcus som blev jätteledsen och ville hem när han förlorade på singstar ;)

2009-03-02 @ 18:23:43
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0