over and done with

Tog mig inte till skolan idag. Känner mig lite krasslig. Ont i halsen och illamående och en jävla huvudvärk. Efter två värktabletter mår jag lite bättre. Så idag passar jag på att plugga till provet imorgon. Det är inte jättelätt asså - presshistoria. Inte jätteintressant heller.

Igår, efter att jag hade ätit middag med familjen satte jag mig på mitt rum för att få lite lugn och ro till att plugga. Så knackade det på dörren, till min förvåning var det Louise som kom och hälsade på. Hon ville prata. Det har ju vart dåligt mellan oss det sista pga massa saker som hänt. Vi pratade iaf et bra tag. Jag har sagt att jag inte är sur på någon, jag vill bara inte ha någon i mitt liv som jag inte litar på. Jag har kommit över den delen av mitt liv för ett bra tag sedan och är trött på all drama och allt bråk med allt och alla. Jag har liksom redan börjat om på nytt.
Men det kändes iaf bra att ha fått pratat ut med henne.

Imorgon ska jag och mamma på middag med mina framtida arbetskamrater. Då träffar jag de två som jag inte redan har träffat, Axel och Johanna. Vi ska vara servitörer imorgon för att öva.

Nu måste jag fortsätta att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0