Plugg

Idag var jag, Linda och Lilli nästan duktiga. Vi tänkte faktiskt plugga, sen blev det inte så men det är ju tanken som räknas?

Efter en kämpig och lång lektion åkte jag, Linda och Lilli hem till Lilli där Niklas låg och kollade på The Hills i sängen! Så jag fastnade ju såklart i Lillis säng ett tag innan vi var tvugna att åka vidare till mig för att plugga. Innan vi började så kollade vi på Next på Mtv och åt min underbara chokladkaka med vispgrädde. Sedan läste Lilli lite ur boken och ingen förstod något. Vi gav upp och bestämde oss för att plugga när vi var ensamma ist. Men nu när jag är ensam sitter jag här.. jaja, får väl sätta igång att plugga nu!

Kommentarer
Postat av: niklas

The Hills is the shit :D!

2009-03-10 @ 15:57:44
Postat av: Hannah

Jaaa! love it!

2009-03-10 @ 17:46:22
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0