Rosa fluff- förklaringen.

Sitter i skolan. Har egentligen textlektion men försöker plugga lite till religionsprovet som är nästa lektion. Måste erkänna att jag är lite nervös. Jag hoppas det går bättre än det känns som att det kommer gå. Nu känner jag att jag behöver helg, men vi är ju lediga på fredag så inte allt för långt kvar tills jag får sova ut!



Jag, Lilli och Linda har kommit fram till att det finns tre olika sorters killar här i världen. Det är rätt lätt att känna igen dom. De finns de som är stenhårt svart järn, både insidan och utsidan. De finns dom som är stenhårt svart järn på utsidan men har rosa fluff på insidan, det är dom som kan se tuffa och farliga ut på utsidan men är goda rakt igenom. Dom är rätt mesiga, därför måste dom se tuffa ut för att folk ska få respekt för dom, men lär man känna dom så märker man att de är väldigt ödmjuka och snälla, och mesiga (det är det vi syftar på med dig, Niklas!) Sen finns det dom som är tvärtom, dvs. hårt svart järn på insidan med rosa fluff på utsidan. Det är dom som man kanske tror är hur snälla som hellst, hur ödmjuka som hellst och verkar goda rakt igenom, men när man lär känna dom är det tvärtom. De är onda och elaka och vill en inget väl. Så där har du förklaringen Niklas till vårt unika tänkande.


Härlig helg det kommer att bli för min, Lillis och Lindas del.
Först och främst, på fredagen, ska jag, Lilli, Linda, Marcus och Niklas på konsert och Bowling med Niklas familj. Jag suger på bowling med det är så sjukt roligt att bowla så jag skiter i vilket. Alla brukar skratta åt mina bowlingskills. Men det får dom göra! För jag brukar inte missa, bollen bara går jävligt, jävligt långsamt.
På lördagen, om vi inte är alltför bakis, så ska vi kanske ut med Lillis kompis Fredrik och hans kompisar. Vet inte vart vi ska eller så om det nu blir nåt.
På söndag ska jag och Linda till Peter och Linda ska fotas.

Och just det, idag ska jag och Linda laga underbar mat med min mamma! Mys!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tack för förklaringen haha... " därför måste dom se tuffa ut för att folk ska få respekt för dom, men lär man känna dom så märker man att de är väldigt ödmjuka och snälla, och mesiga "



2009-03-11 @ 12:31:48
Postat av: Lilli

jag håller inte med om mesiga, kanske stämmer på visa men inte alla :P god rakt igenom håller jag med om, underbara personer !

2009-03-11 @ 16:18:04
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Lilli bara smörar för dig, Niklas..

2009-03-11 @ 21:09:08
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Kamilla

ny kategori i bloggen! den har jag döpt till "dagens". Där får ni se vad jag tycker var bäst/sämst med dagen. det kan var alltifrån snygga kläder, snyggt hår, skönaste kommentaren , dagens event mm. Kolla in!

2009-03-12 @ 20:13:33
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0