the truth hurts

Tre dagar har jag varit hemma från skolan nu. Varför just nu? Nu när jag som mest behöver vara i skolan.. Kommer bli sjukt stressigt när jag blir frisk igen. Sitter med en kopp kaffe och projektrapporten, det är inte lätt asså, speciellt inte när man är helt slut i huvudet. Missade provet igår också. Fan, det blir massor att ta igen. Visade sig att jag hade feber igår för första gången sen jag var ungefär 9 år. Helt sjukt. Jag är en frisk tjej jag! Haha. Blir för fan aldrig sjuk, förutom att jag är trött och lat nästan hela tiden.

Utgång i helgen, hoppas jag mår helt bra då! Det blir att fira Sophias 19 års dag. Vet inte vart vi ska än, kanske berså? Får hålla igen med supandet denna helgen bara. Och ska försöka få med mig kameran denna gången också, om de får plats i min minimala väska!

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

nej jag är team heidi! synd om henne ju ;)

2009-03-18 @ 17:34:18
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Lilli

Snyggt bloggen blev !

2009-03-19 @ 01:43:56
URL: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0