Tonårskillar är babianer?

Ja, bowlingen gick ju självklart åt helvete för mig. Kom sist av ca 8 pers. Men jaja, de flesta var ju proffs..... typ. Jag gjorde iaf EN strike! Den kan jag leva på ett tag till.

Vi började ju hos Niklas med att förfesta. Det var bara jag, Linda, Lilli, Marcus och Niklas. Så vi satt och tjötade och alla råkade nog supa sig lite för fulla redan där. Sedan åkte vi vidare till bowlinghallen där vi lyssnade på mats westling som var på scen. Duktig, inte min musiksmak men han var bra. Linda mådde inte 100 och fick tyvärr åka hem innan vi börjat bowla, stackaren. Det är nog inte så bra att banta och sedan dricka massa alkohol. Sedan bowlingen då, jag sämst, lilli näst sämst, niklas syster bäst, niklas näst bäst. Mer behöver ni inte veta :(


Igår var alla rätt bakis och tog det lugnt under dagen. Senare kom Lilli och hämtade mig så vi åkte och hyrde film och köpte glass. Sedan åkte vi hem till Linda och myste i vardagsrummet. Lilli åkte hem tidigt men jag stannade till halv 12 eller nåt, redo för att lägga mig i min stora varma säng när jag kom hem. Men ännu en gång hade mamma och pappa gäster som jag var tvungen att gå och vara social med. Sedan kunde jag inte slita mig undan när dom började prata om sex, och hur tonårskillar ser på sex. Det var väärsta diskussionen. "Tonårskillar dom tänker på sex, bara sex. inget annat. Dom bryr sig inte om känslor, bara sex!" Karin kom tom fram till att männen är som babianer. De tänker tydligen mer animaliskt och har därför mer hår på kroppen, ja ni förstår varför jag stannade?
Sedan fick jag höra av min mamma att morfar tydligen hade varnat henne för mitt ex, "Du vet, killar i den åldern vill bara ha sex, han har bara Hannah för sex!", Så svarade mamma "men dom har vart ihop i ett år, pappa?", "Jo men hon borde passa sig! han har henne endast för sexet!"
Det var skitspännande att höra sina föräldrar och deras vänner prata om sex, och i slutet blev det nästan bråk för ingen var överens om hur tonårskillar såg på sex. Då tröttnade jag och gick och la mig.



Kommentarer
Postat av: Lilli

hahaha :D

2009-03-15 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0