Party i pärlan

Ännu en shoppingtur idag. Börjar bli lite mycket nu kanske. Men när man har pengar är det väldigt lätt att spendera dom. Vill inte ens räkna på hur mycket jag har spenderat den senaste månaden.
Efter att jag och Lilli hade gjort idrottsprovet i skola (som gick helt okej) åkte vi vidare till Heden, där vi träffade Niklas och Marcus. Vi gick till Nordstan och jag köpte ett par jeans till. Efter att jag och Lilli gått runt i våra klackar ett tag så satte vi oss ner och fikade med pojkarna. Efter att ha suttit där ett långt tag bestämde jag mig för att åka hem och joina min familj för middag. Så nu väntar jag fortfarande på maten som blev sen. Vrålhungrig.

Jag och Lilli håller på att göra en ny party-skiva till pärlan. Vi är rätt trötta på den andra skivan nu, så det blir nya fräscha låtar att lyssna på! Ska bli skönt, och man blir så pepp innan skolan av party-låtarna.

Söta Sophia gav mig och Lilli varsin fribiljett till Razzia på fredag. Så vi ska dit och kolla med några andra om dom vill med.

Kommentarer
Postat av: Lilli

kåt pärlan (L)

2009-03-06 @ 00:20:21
Postat av: Hannah

<3

2009-03-06 @ 09:17:27
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0