Rise and fall.

Middagen blev helt underbar som vanligt, provet gick bra och nu sitter jag och äter glass för att fira (säger vi).

Efter provet, som faktiskt inte var så svårt som jag trodde, körde Lilli in mig, Linda och Sophia till stan. Jag och Linda gick för att byta mina jeans som visat sig ha hål på insidan av låren. Jag bytte till ett par exakt likadana och nu kan jag inte knäppa dom. Har jag gått upp efter min och Lillis tjockisperiod?

Sophia berättade att hon fyller år på lördag, men hon är borta över helgen. Så nästa vecka ska vi ut och fira henne. Ska bli riktigt roligt. Kanske borde hålla igen med pengarna lite bara, har blivit en hel del utgifter det senaste. Måste ju spara pengarna till Spanien!!


Idag pratade vi en hel del om Spanien, jag, Lilli och Linda. Tänk att vakna på morgonen, sätta sig på balkongen och äta en god baguett och ett stort iskallt glas apelsinjuice. Gå ner till stranden och ligga och steka tills lunch, då man går till ett strandcafé och beställer sig en god lunch och en stor sangria att dela på. Kan inte bli bättre. En god middag och ett gott vin på kvällen och sedan ut och dansa. Jag längtar så sjukt mycket!


Bilden är inte tagen i Spanien men endå, sommar som sommar. Och denna ger sommarkänslan! Min pappa är en duktig fotograf :)



Kommentarer
Postat av: Paulin

Gud va fiin bild! Kram :)

2009-03-18 @ 15:52:00
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0