girls night

Utgång ikväll, funderade på att gå ut igår men det blev idag istället. Sophia ska firas som fyllde 19 förra helgen. BLVD tyvärr, inte det roligaste stället men hennes kompis hade ju redan skrivit upp oss på gästlistan, och det är Sophia som är födelsedagsbarnet så man får ju ställa upp för laget ;)

Igår började vi filma vår "don't drink and drive"-film. Det gick segt till en början, men sen flöt det på. Peter och mamma skådespelade. Peter är så söööt! haha!

Igår följde jag med Lilli till göta film istället för krogen. Underbar som jag är hjälpte jag henne att städa. Sen gick vi en låång, lång promenad på vid linné. Jättemysigt. Vi var tvugna att köpa varsin underbar brownie på 7-eleven. Och så jag njöööt när jag åt den! Lilli släppte mig på backaplan och jag åkte hem till Richard. Kom precis hem från San remo med Richard. Nu ska jag göra mig iordning för en rolig utekväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Linda fick inte vara med och leka... : (

2009-03-21 @ 20:00:09
URL: http://lindamariastenhill.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha nä precis! Perfekt..det är nog inte många avsnitt ja inte sett ;D haha! Scrubsbesatt!

2009-03-21 @ 22:48:18
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0