vi alltså!

Igår var en speciell och märklig dag. Jag, Linda och Lilli är lediga idag så igår bestämde vi oss för att hitta på något.. annat än filmkväll. Vi kom fram till att det hade varit mysigt att ta några cider på torslanda krogen och bara sitta och snacka. Så vi satt där från 19-21 och drack och snackade om allt. Sedan skulle vi åka hem till Linda. Men när vi gick förbi sportlife såg vi att det var nån där inne så vi knackade på och blev insläppta. Så vi solade en åt gången och dom andra två gymmade, packade i sina underkläder, vi ville ju inte få jeansen smutsiga. Som tur var så var det ingen på övervåningen! När Lilli solade så kom jag och Linda på en egen dans, hahahaha! Den var vacker! åh så vacker.

Jag köpte ett par skor igår också, fast jag vet inte om jag ska behålla dom. Jag har skavsår på 5 ställen från dom och det kommer nog inte bli bättre ju mer jag använder dom. Dom som var så snygga. Hade tänkt ha dom till stranden i Spanien till min nya svarta bikini. Men nejnej..

Idag ska jag och Richard på bio. Vi dejtar har jag kommit fram till :) vi är inte ihop, ska inte bli ihop, men alla  behöver ju kärlek! Jag har det perfekta "förhållandet" just nu. Jag gör vad jag vill när jag vill, jag kan umgås med mina kompisar hur ofta jag vill, jag hinner allt jag behöver i skolan men jag får kärlek och kan ge kärlek till den jag älskar. Alla borde träffa sina pojkvänner 2 dagar i veckan. Man hinner göra allt man behöver och man hinner sakna varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0