you never know.

Ännu en veckas skolgång över. Härligt. Denna fredagen är jag ovanligt trött, vet inte varför. Vi skulle gått ut idag egentligen, men eftersom att Martin var sjuk och Linda sa att hon inte ville gå ut idag för hon var pank bestämde vi oss för att spara det till en annan dag när alla kände för det.

Nu pratar vi om att ha skräckfilm-kväll. Det är alltid mysig. Köpa ännu en bägare glass och stoppa i sig till en läskig film. Jag stoppade precis i mig en bulle ju... jaja det är fredag! Så som jag har ätit denna veckan kunde det ha vart fredag varje dag. Vet inte vad det är med mig.

Projektarbetet inlämnat och nu är det bara rapporten kvar. Anita verkade gilla kokboken faktiskt. Hon sa "Den ser bra ut förutom att det är bacon överallt och jag äter inte griskött" Jag ska inte klaga, för något bättre är svårt att få från henne. Snart måste vi börja filma våran "don't drink and drive"-film också. Söta Peter ska skådespela i den. Det känns som filmen kommer bli rätt bra faktiskt. Jag och Lilli har jobbat ordentligt med den de senaste två veckorna och nu börja allting falla på plats.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för vad som än händer ikväll...

Livet slutar aldrig chocka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0