3 dagar kvar



Igår, efter en lång lektion, åkte jag och Lilli in till stan. Jag ville köpa lite smink till studenten och Lilli skulle köpa en freebra. Joakim ringde, som äntligen hade fått tag på mina ringar som jag glömde på hans land. Jag mötte honom i stan för att hämta dom. Han tjatade på mig och Lilli att följa med till chock en snabbis, men det hade stängt. Så det var bara att åka hem och fortsätta plugga. Vet inte hur många timmar jag pluggade.
Jag la mig vid 23, men kunde inte somna för att det enda jag tänkte på var STUDENTEN! Jag kunde inte sluta le. Det är bara 3 dagar kvar. Och det är bara 9 dagar till Spanien, och 18 dagar tills jag åker till Norge. Jag har en hel del att se fram emot och det känns skitbra.

Richard kommer till min student! Min Richard! Tror inte han förstår hur mycket det betyder för mig. Kommer springa till honom först och hoppa i hans armar och pussa på hela honom. Min söta snutteplutt!

Idag skulle jag och Lilli bara gått på första lektionen och sedan åkt hem, eftersom båda är sjuka och illamående och vill hinna bli helt friska till studenten. Men Anita höll kvar oss... som vanligt. Och ännu en gång fick vi sitta kvar och redigera. Hur många timmar har vi lagt på denna filmen?! Men jag och Lilli pratade med Anita om betyget och vi får VG!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0