en blöt helg.

Nu ska jag övertala Richard att åka och handla, jag blir ju deprimerad när jag kollar i hans kyl. Häromdagen åt jag glass till frukost för det var allt som fanns, inte för att jag klagar..

Idag kollade jag och mamma efter studentklänning, fanns det någonting intressant i hela staden? nej. Man skulle tro att de skulle säljas massa vita klänningar överallt nu inför studenten, det fanns det inte. Hittade en fin ljusrosa/beige eller nåt, men den var lite mer bal-aktig och inte vit. Jag vill se SNYGG ut, inte fin. Jag ska ju festa hela natten. Man måste känna sig sexig när man ska dansa.

Nu har jag köpt tågbiljett för resan till uddevalla, härligt att ha det ordnat. Ser fram emot en vild helg. Synd att jag inte kunde komma upp samtidigt som alla andra dock (mina systrar från England kommer på besök och jag måste umgås med dom). Jag kommer att arriva i Uddevalla centrum exakt kl 10.58, så kommer någon av vännerna och plockar upp mig. Jag längtar!



Gaaammal bild!




Kommentarer
Postat av: Niilan - My words, my style

Snygg bild! xD Ja jag vet, det är helt utplockat i stan. Visst blir man lite orolig att man inte ska hinna någon! :O

2009-05-07 @ 22:47:01
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Lilli

ja fyfan jag var med inne i stan och letade för några veckor sen, inte en skymt av vita klänningar ens...



hahah e.t fingrar har du där hannah xDxD

2009-05-07 @ 23:49:41
URL: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0