En helg i Uddevalla

Det var jättetrevligt. Ganska lugnt eftersom människorna där inte var speciellt party. Tänkte mig en helg med massa supandes och festandes, blev mest att vi satt och snackade och grillade, vissa nördar satt inne och spelade Guitarr Hero ist för att sitta på altanen och umgås med oss andra. Jag gick in och skällde på dom, hände inte mycket för det. Vi gjorde det bästa av situationen, lättade på stämningen med lite "jag har aldrig" tills det också sket sig. Jag umgicks nästan bara med Lilli, Linda, Marcus, Ullman, Peter, Niklas och Markus eftersom de andra var så jävla tråkiga. Endå var det ca 8 andra killar där. Jag blev aldrig full hur mycket jag än drack, endå vaknade jag med bakfylla morgonen därpå. Jag och Linda tittade ut, ölburkar överallt på hela trädgården, i bäcken, på balkongen. Någon kissade ner sig på en dyna, det var lite kul.

Sedan var det bara att städa och diska, det var inte lika kul.


Marcus, Lilli, Jag och Linda.

Linda och jag
'
Jag, Ullman och Pål

Peter, Ullman och Pål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0