finns det ett slut?

Gud vad jag har varit trött sen jag kom hem från Norge. Kroppen, hjärnan, helt slut. Men endå kan jag inte sova ordentligt. Har bara fått några timmars sömn, och jag klarar inte av en hel dag om jag inte får minst 8 timmars sömn. Jag har inte orkat uppdatera bloggen ordentligt för jag har inte orkat sätta mig och skriva.

Igår åkte jag med Lilli till hennes jobb och kopierade 40 manus, vilket tog x antal timmar. Efteråt åkte jag med henne hem en stund sen var tanken att åka hem och sova. Jag låg i sängen med datorn på, det var ju omöjligt att somna. Richard mådde dåligt över saker och behövde mig, han hämtade mig och jag sov hos honom, så gott jag kunde d.v.s.

Jag åkte inte till skolan idag, det lät mer lockande att ligga i sängen och få sova ut ordentligt eftersom jag inte ens fick det i helgen. Jag vet att jag har jobb efter skolan och därför är det lätt att bli lat. Jag har ett drömjobb och jag kommer trivas skitbra.

Nu väntar jag på mat som Richard ska ha med sig hem för jag är vrålhungrig och har fortfarande inte ätit frukost eftersom hans kylskåp är helt tomt.

Hörs när jag har något vettigt att skriva.

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: Mja så där. du kan ju läsa ett inlägg nedan så kan du förstå mer. :)

Haft en bra dag? :)

KRam

2009-05-05 @ 16:01:01
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Dee

sv: Haha skönt ^^ Hoppas dagen blev bättre sen!

Mja min va väl så där, blev ju ruskigt förskyld så man orkade ju inte så mycket idag, men de dög väl.. haha



Du får ha en trevlig kväll tjejen! :)

2009-05-06 @ 19:14:26
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0