onödig negativitet



Jag har gjort vad jag kan, det får bli som det blir.


Richard är min bästa vän. Richard, du är min bästa vän. Du är den bästa som finns. Jag vet att du läser detta för jag tar inte bort historiken på din dator längre :) Du finns då alltid där, du är "the one you can count on". Du ställer alltid upp, skulle jag ringa dig mitt i natten och du låg och sov så skulle du finnas där för mig. Du är underbar. Det är tack vare dig som jag har vuxit upp. Du fick mig att fatta vad kärlek var. Jag älskar dig.



Från och med nu ska jag alltid se det positiva i livet. Från och med nu ska jag skita i all onödig negativitet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

så du menar att jag inte är din bästa vän längre?

2009-05-17 @ 17:49:45
Postat av: Tove

Undra hur många ggr man har kört med den "Nu skall jag inte vara negativ och blablabl" :P

2009-05-20 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0