Fjortis



Vad gör man inte för att göra en lång dag kortare?

Hård vecka, jag och Lilli har åkt in tidigare och stannat kvar efter skolan varje dag. But hard work pays off! För filmen är grym. Igår och i förrgår åkte jag och Lilli och kollade på skor, vilket alltid är ett bra avslut på en hård dag. I förrgår hittade jag ett par skitsnygga svarta klackskor. Och igår hittade Lilli sina studentskor.
Jag tänkte ha mina nya skor på kvällen och mina vanliga svarta pumps på dagen. Jag längtar så jävla mycket till studenten. Jag ville att Richard skulle komma till utspringet men han jobbar.. Men däremot kommer Natalie, som tar ledigt från skolan för att komma.

Igår hade jag och Lilli längtat efter mat hela dagen så vi åkte till san remo. När vi fått vår efterlängtade pasta så frågade jag Lilli om hon hellst hade låtit pizzagubbarna ta tillbaka pastan eller behållt den men blivit tvunget att ha sex med någon av pizzagubbarna. Hon svarade "dom hade fått ta mig bakifrån medan jag åt."

Nu är jag hos Richard och är sjuk med halsont och hosta. Skulle egentligen simmat idag men blev ingenting med det.

Nu ska jag och Richard bli fulla och kolla på melodifestivalen samtidigt som vi äter en god romantisk middag! "som min älskling har lagat" säger han, men jag hjälpte till!!!


Richard gjorde världens godaste drinkar!





Kommentarer
Postat av: Lilli

hahahahahxD

jag tvekade ju, du sa att du hade ätit samtidigt som.. haha ja..

2009-05-16 @ 18:06:03
URL: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0