slut efter ett hårt träningspass


Igår tillbringade jag min natt och kväll hos Richard igen. Jag var lite smådeppig och det botar Richard bäst.. oftast :)
Vi åkte till lillebykiosken och köpte fet mat och satte oss och såg en bit utav Borat. Eftersom han hade planerat att spela (vilket jag visste) så la jag mig i sovrummet och satte på en film. Hann inte se mycket innan jag somnade. Blev väckt utav Richard när han kom och la sig och vi satte på "vi hade iaf tur med vädret" eftersom den andra filmen hade tagit slut under min underbara sömn. Jag somnade under den filmen också.

Idag har jag varit helt slut endå och känt mig ännu sjukare. Att köra ett (hårt) pass på gymmet hjälpte inte. Mitt huvud väger ton och jag hostar sönder min hals. Nu har jag pluggat en stund och fått klart en uppgift som ska vara klar imorgon.

Imorgon ska jag och Lilli springa 3 km med träningsvärk på idrotten.. lycka till. Sedan ska vi stanna kvar i skolan och göra resten på filmen och spela in looplåten för att få g i ljud. Har så mycket att göra så jag får panik. Men jag får se fram emot studenten, Spanien och Norge.



Kommentarer
Postat av: Elsa

Snygg blogg <33 :) Har du gjort nåt kul idag ? Kolla gärna in min blogg. ha en bra dag

2009-05-20 @ 17:09:37
URL: http://elsal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0