Studenten!





Bästa någonsin. Lyckligaste dagen i mitt liv. FYFAN VAD VI ÄR BRA!


Gick upp vid 5, och då hade jag endå försovit mig. Stressade för att få mig fin innan jag gick vidare till Linda. Champange kl halv 7 på morgonen.. Lite svårt att få ner men vi lyckades sluka i oss flaskan. I skolan åt vi tårta och drack... läsk, som lärarna bjöd på. I bamba fick vi ännu mer mat och glass och jordgubbar till efterrätt, vem tackar nej? När vi väntade på att få springa ut så var vi riktigt nervösa. Anita gav mig, Lilli och Linda en sista kram och vi blev tårögda. Sen var det bara att springa ut! Familjen tog ett jävla tag att hitta eftersom det var hur mkt folk som hellst där. Tillslut hittade jag min familj + Richard, Natalie och Louise. Det var lycka det. Jag var så glad att jag skakade. Vi hann inte umgås mkt innan vi var tvugna att ställa oss på flaket.. och det var en utav dom roligaste sakerna jag har gjort. Vi dansade, sjöng och skrek på flaket, och sedan hade jag nästan ingen röst kvar. Vet inte hur länge vi åkte omkring, men hade lätt kunnat göra det om och om igen.

Sedan åkte min och Lindas familj på restaurang tillsammans, åt oss alldeles för mätta och drack skitgoda drinkar. Vidare till gamleport för studentfesten, då var vi jäävligt trötta efter en lång och hektisk dag, men vi gjorde de bästa av det endå, man tar bara studenten en gång! Även där dansade vi och sjöng för fullt. Skitkul fest! Vi tog farväl av alla klasskamrater innan vi drog, jag åkte hem till Richard och sov en GOD natts sömn.



Kommentarer
Postat av: Sophia

Skit kul var det!!!

2009-05-30 @ 19:16:08
URL: http://sophiamadeleineelisabeth.blogg.se/
Postat av: Lilli

JA FYY FAAAAN VA VI ÄR BRA !!!



Älskar dig <3

2009-05-30 @ 23:27:41
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: sabina

Hihi härlig bild!!

2009-06-01 @ 15:43:25
URL: http://bidas.se
Postat av: T Y L O

VI ÄR BÄST! ♥ ÄLSKAR DIG VÄNNEN ♥

2009-06-01 @ 19:24:17
URL: http://tylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0