ännu en galen natt

Torsdagar på sticky.. kan gå vilt till. Det blev dans och en hel del alkohol. Jag har bestämt mig att inte dricka alkohol eller festa på minst två veckor. Har blivit aldeles för mkt nu. Visst det är kul, men det svider när plånboken krymper och krymper. Och dagen efter är alltid lika hemsk.

Träffade massa trevligt folk och det blev nästan bråk på dansgolvet mellan marcus och någon. Jag fick ställa mig mellan dom och dansa några gånger :D Slutade självklart med att vi missade sista bussen hem. Så vi promenerade hela vägen hem till Marcus från stan i ösregn, hagel och åska. Sov några timmar hos honom innan han skulle upp till skolan. Han lagade gröt och gjorde varm oboy åt mig och Lilli! sött!



Vi började självklart starkt. Speciellt Johan såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0