Jazzå


Hade min första praktikdag på Jazzå igår. Det var helt okej, men kände mig som en outsider i en stor och lycklig familj. Och kände mig jävligt efterbliven när jag gjorde fel. Jag stod nästan bara i baren eftersom dom vet att det är det jag vill lära mig. Jättetrevlig kille jobbade som kock, tror han var 27. Han hade också gått medielinjen. Och han fick sitt jobb på Jazzå genom att praktisera först. Iofs så hade han fler praktikdagar än jag som bara har 6 dagar.

Alla var jättetrevliga och hjälpsamma. även folk som jobbade i olika restauranger runt omkring kom dit, och dom hjälpte mig gärna också. Träffade en kille som var 22 och jobbade som bartender på Notting hill, han hade gått bartenderutbildning också, så han berättade lite om hur det är att jobba som bartender. Han sa att han stortrivdes.

Jag längtar bara till måndag nu!

Idag åkte mina föräldrar till Spanien. Inte alls orättvist.

Lilli, Linda och jag i Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0