090909


Vilket jävla krångel fram och tillbaka det ska vara med det här café jobbet. Han ville att jag skulle provjobba ett tag innan jag får jobbet. Men att jag behöver papper från arbetsförmedlingen för det så han inte ska åka dit för att jag jobbar svart eller något. Så jag gick till af, men dom kunde inte hjälpa mig med provanställningar. Så jag ringde café gubben igen och han sa att det är praktiktillstånd jag behöver. Så gick dit idag igen, men då är jag för ung för att få det. Man måste vara 25 :s stört! Så jag ringde café gubben igen. Han ska ringa mig imorgon igen. Hoppas han har ngåot vettigt att komma med.

Nu längtar jag bara till fredag för att träffa alla och låta denna veckan av arbetssökande vara över. Kan han inte bara ge mig jobbet? hur svårt är det? sparka mig om du inte är nöjd med mig efter ett tag?

Tänk att om jag hade fått det där au pair jobbet i Tyskland så hade jag varit inne på min andra vecka där nu. Jag är glad att jag inte fick det. Att jag är kvar i Göteborg och kan träffa mina vänner när jag vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0