allt flyter på



Nu väntar jag på min bror hos Richard. Vi ska till arbetsförmedlingen. Måste nämligen ha ett papper på att jag ska "provjobba" ett tag på café pedagogen. Så ja, om jag trivs bra och han trivs med mig så har jag antagligen jobbet. Bara att dra igång med charmen ;) Det är väl härligt när allt börjar falla på plats!

Det är så härligt att vara hemma igen. Bara ett samtal från att träffa dom jag älskar! Och på fredag ska jag ut med vännerna. Ska bli kul att träffa alla igen. På lördag ska jag och Richard ut och äta middag och gå på bio. Mys!



Kommentarer
Postat av: Linda

Har ni bestämt bio? : ) Längtar till fredag! om jag kan komma då! :D

2009-09-09 @ 13:28:56
URL: http://lindaseclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0