pour some sugar on me


Det blev en innekväll idag. Ensam för en gångs skull. Mamma och pappa är iväg och nicholas är också ute. Skulle egentligen gått ut med Linda och hennes gamla kompis Cissi idag men jag valde att stanna hemma eftersom jag känner att jag håller på att bli sjuk igen. Tråkigt, men kanske lika bra, innan jag hinner bli pank.

Torsdagen på sticky var skitkul Det blev dans och en hel del alkohol. Missade självklart sista bussen hem så vi spenderade 5 timmar utanför centralstationen (som dom idiotiskt nog har börjat stängas på nätterna) och frös, och självklart tog vi lite nattkäk på donken där vi stötte på Emil. Får väl lägga upp lite bilder, men orkar inte lägga upp alla här.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0