home sweet home

Hemma från en och en halv vecka i Norge. Vissa dagar fanns det absolut ingenting att göra. Jag och axel fördrev tiden genom att spela kort, kolla på film och gå på bio. Denna helgen var lärorik eftersom attjag stod i baren större delen av tiden, vilket också var roligast eftersom att alla är så sociala.
Händelserik och rolig lördag.


En vacker dag i kiosken


Här har jag dukat för 100 pers som festade hos oss i lördags.

Idag hade jag två jobbintervjuer på två cafén. Den första gick jättebra och jag har antagligen fått jobbet om jag vill ha det. Det är ett café där främst studenter fikar. Det andra cafét jag skulle till hade stängt när jag kom. Han sa att jag skulle komma efter 17.30. så jag kom lite över 18 och dom stängde antagligen 18. Men det lät endå inte så intressant eftersom jag skulle få mindre i lön och var tvungen att gå med i arbetsförmedlingen.

Blev även en fika med Linda och Lilli idag. Har saknat mina väninnor ;) Vi satt och snackade i några timmar, sen köpte jag ett par snygga skor också! Nu är jag hemma och väntar på att bli upphämtad av Richard.



Kommentarer
Postat av: Linda

Va fiint du hade dukat! ;D

2009-09-08 @ 08:43:52
Postat av: Lilli

Ja :D jätte fint !!

2009-09-08 @ 10:51:14
Postat av: Hannah

ja visst vetni! övning ger färdighet ;)

2009-09-08 @ 11:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0