män suger (kuk)



Ja, igår spenderade jag halva dagen i min säng och andra halvan i soffan. Det var längesen jag var så bakis. Jag kom hem halv sex på morgonen efter en kväll/natt på pc med vännerna. Alla stack tidigare och jag och Linda stannade kvar för att ta morgonbussen hem. Blev nog en för många drinkar eller shottar, eller både och. Bartendrarna bjöd med oss på efterfest på trädgården, men sen visade det sig att dom inte skulle dit iaf. När jag och Linda var på väg hem kom det fram två äckliga killar och började snacka. Vi var jävligt dryga tillbaka och då sa den ene "you are very rude, but thats okay, I think rude girls are sexy" Då blev det för mycket och jag bad dom att lämna oss i fred. Creeepy. Ni män är för jävla äckliga. Jag lovar att mitt liv kommer sluta med att jag är lesbisk för jag är för trött på män.

Och jag har tagit en paus.


Kommentarer
Postat av: linda

Då kan vi vara lesbiska tillsammans! ;D

2009-09-13 @ 18:17:33
Postat av: Niklas

Vad är detta för idiotiskt feminist inlägg ffs! det är ju inte adam som gjorde så all skit på jorden finns, utan EVA=TJEJEN... Så sluta klaga på män :P dessutom är det mest kvinnor i dagens samhälle som är otrogna enligt ny statestik? vilka är svin? :D



Det var annars mycket trevlig på pc :D

2009-09-13 @ 20:34:53
Postat av: Niklas

Vad är detta för idiotiskt feminist inlägg ffs! det är ju inte adam som gjorde så all skit på jorden finns, utan EVA=TJEJEN... Så sluta klaga på män :P dessutom är det mest kvinnor i dagens samhälle som är otrogna enligt ny statestik? vilka är svin? :D



Det var annars mycket trevlig på pc :D

2009-09-13 @ 20:35:05
Postat av: Hannah

Jag tror inte den statestiken stämmer. Hur kan man bevisa det? har man intervjuat alla kvinnor och män i världen och alla har talat sanning? I think not! Jag tror inte skillnaden är så stor. Sen pratade jag inte om att ni är mer eller mindre otrogna än oss kvinnor i detta inlägget, bara faktumet att ni faktiskt är svin.



Men ja, mycket trevligt var det :D

2009-09-13 @ 20:39:13
Postat av: niklas

Statestik stämmer väl aldrig till 100% då man måste räkna med bortfallet...

2009-09-13 @ 21:08:57
Postat av: Linda lägger sig i :D

Dessutom, även om det var ett feministiskt inlägg så hade det inte varit idiotiskt. ^^

2009-09-14 @ 07:27:01
Postat av: Hannah

You show him, girl!!

2009-09-14 @ 10:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0