Nu börjar det bli farligt


om jag inte är ute med vännerna dricker jag hemma med mamma och pappa, eller linda eller lilli.

Men ikväll blir det ännu en utekväll. Jag undrar hur mkt pengar jag har gjort av med det senaste året. Vill inte ens tänka på det. Men äh! Man lever ju bara en gång!! Då får man fan leva det fullt ut. Jag älskar iaf mitt liv, fattig eller rik. Jag har underbara vänner som jag alltid har kul med vad vi än gör eller var vi än är.

Det blir förfest på PC och fest på sticky. Och nej, jag ska fan inte betala 220 för att se Dead by April. Jag ska festa på undervåningen. Lilli hoppas på att träffa sångaren i bandet när dom lämnar stället. Jag tror inte hon borde ha för höga förhoppningar, haha!

Det är torsdag ja! man får festa när man vill när man är arbetslös!


Kommentarer
Postat av: Lilli

vi såg iaf skönsångaren innan han gick in <3

2009-09-25 @ 05:59:59
Postat av: Anonym

http://www.rockfoto.nu/artists/Dead%20By%20April/gig/20090626/11071/photos/75017

2009-09-25 @ 06:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0