tack för inget ab.


Idag var jag på arbetsförmedlingen för fjärde gången, dom kunde inte hjälpa mig. Efter allt jävla krångel. Ska endå dit den 29e på informationsmöte. Jag måste varit inskriven i 3 månader innan jag får praktiktillstånd. Löjligt. När jag väl kan få ett jobb så förstör ab av alla det för mig. Min arbetsgivare ska ringa till ab själv och kolla läget imorgon. Eftersom jag inte får praktiktillstånd får jag antagligen inte jobbet..

Efter att ha varit på ab idag åkte jag till stan och träffade Lilli en snabbis innan hon skulle på sitt info möte på ab. Råkade självklart impulshandla varsitt plagg innan vi gick vidare till kanalen och satt och snacka, blev ingen lång stund alls.

När jag kom hem sov jag några timmar, tror jag håller på att bli sjuk för jag känner mig helt slut hela tiden och mår lite halvkasst, plus att Linda har feber. Trots det gick jag till Linda och vi drack kaffe och kollade på idol i gillestugan.

Jag har uuunderbara vänner!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0