tidsfördriv


Suttit hemma hela helgen. Men vilan gjorde susen, nu mår jag nästan helt bra. Förutom hjärtklappningar och svag illamående då och då. Men bättre än förut iaf.

Nu ska jag snart ta bussen in till stan med Lilli. Ska få reda på hur mycket min tatuering kommer kosta ungefär. Och kanske, kanske boka tid. Lillis, som är betydligt större än min kommer kosta (några) tusenlappar mer.

Nuförtiden sitter jag uppe nästan hela nätterna och surfar på nätet. För det är inte förän man lägger sig för att sova som man märker hur ensamt det är. Därför är det lättare att få tankarna på annat och lägga sig när ögonen börjar gå i kors.

Jag gör allt för att fördriva tiden och jag gör det bra. Jag blir aldrig uttråkad längre, förutom denna helgen då. Men annars har jag gjort allt för att ha nåt att göra hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Poerne

Lite snopp gör nog susen :D

2009-10-01 @ 18:42:15
URL: http://poerne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0